کسب درآمد دلاری از اپلیکیشن با ادموب گوگل
نوشته شده توسط : عباسی


دارای اعتبار ترین و دوست داستنی ترین پلتفرم تبلیغاتی خدمت ادموب گوگل (Google AdMob) میباشد. با به کار گیری از این خدمت تبلیغاتی می‌توانید به راحتی با اکران تبلیغات در نرم افزار iOS یا این که اندروید خویش درآمد دلاری کسب فرمایید.

طراحی اپلیکیشن

در موضوع خدمت های تبلیغاتی اسم های مختلفی موجود هست مانند Chartboost، AdColony و UnityAds. امّا در صورتی درپی کاملترین و مطمئن ترین آیتم می باشید، با‌یقین ادموب گوگل شایسته ترین آیتم میباشد. خصوصیت های خدمت ادموب گوگل دربرگیرنده موردها ذیل می گردد:

شما به طور دلاری درآمد کسب می‌کنید که با یقین در کشور‌ایران بسیار گران بها میباشد!
تسویه اکانت ها سریع و به موقع انجام خواهند شد.
تبلیغاتی که اکران داده میگردند ریسپانسیو بوده و بر روی دستگاه های متعدد به شایسته ترین نحو ممکن اکران داده می گردند تا تجربه کاربری پایین تاثیر قرار نگیرد.
تبلیغات بسیار متنوع می باشند و دارای ارتباط ترین تبلیغات با قضیه نرم افزار شما اکران داده خواهند شد.
تا اینجا به‌این فیض رسیدیم که ادموب گوگل یک طریق بسیار معمولی برای کسب درآمد از نرم افزار میباشد که میتوانند به شدت اعتنا صاحبان نرم افزار ها را به خویش جلب نماید. امّا آیا این طرز بی دردسر هم می‌باشد؟ متاسفانه می بایست بگوییم به جهت تحریم های جانور به همین راحتی نمی قدرت اکانت ادموب ایجاد، کسب درآمد کرد و درآمد را برداشت کرد.

شاید تا به اکنون با دردسرهای ایجاد اکانت ارزی و خرید حساب دولوپر گوگل پلی آشنا گردیده باشید و شاید برنده به داشتن یک اکانت ارزی گردیده اید، امّا برای ادموب گوگل علاوه بر اکانت ارزی، وجود یک نشانی فیزیکی و نام‌و‌نشان بیرون از کشور ایران نیز ضروری میباشد. دقت داشته باشید که برای برداشت درآمد یک کد تاییدیه با طومار به نشانی فیزیکی مد لحاظ ارسال خواهد. پس تنها تهیه کردن نشانی فیزیکی کفایت نخواهد کرد!

ولی در شرایطی‌که قابلیت داشتن لازمات استعمال از اد موب را ندارید، میتوانید از متخصصان مجموعه تاپ seo در سمت به کار گیری از سیستم ادموب روی نرم افزار خویش امداد بگیرید.

تاپ بهینه سازی با داشتن حساب های دارای اعتبار در بین المللی، قابلیت و امکان فعال‌سازی سیستم اد موب گوگل را برای شما آماده می‌نماید.





:: برچسب‌ها: طراحي اپليكيشن ,
:: بازدید از این مطلب : 493
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: